4 år med världens bästa!

Fredag:
Mamma köpte hem pizza-bottnar så vi fyra (mamma, Jack, Oliver och jag) gjorde iordning våra egna pizzor. Jättegott! Jag hade allt mamma hade köpt till pizzorna, räkor, skinka, champinjoner, ruccola-sallad, bacon och mozzarella, muuuuuuums!
Jack stack till gården och lvar hemma var jag, mamma och Oliver. Först kollade vi på "Så ska det låta", of course, det är nästan ett måste varje fredag. Sen somnade Oliver till "Berg flyttar in". Jag också, nästan, för det var ju så tråkigt.
Efter det iaf så stack vi hem till Mo och Frasse.

Lördag:
Vaknar med ett "grattis till 4 år, älskling". Sen får vi lite smått bråttom eftersom vi skulle åka in med mamma klockan 11.30 till stan. Jag fattar inte varför vi skulle åka in så jävla tidigt för... men javisst.
Väl inne i stan så hittade jag en jacka, som jag inte hade råd med, så jag ringde till pappa och fjäskade lite. Vi gick länge, länge på stan innan vi käkade vår plankstek inne på Akrolpolis, vi satt där inne och mös länge, länge också. När vi var inna på Åhlens ringde Simon mig och sa att han ska vidare till nästa idol-jury. Så glad vart jag! Sen var det biodags! "27 dresses" var från en början väldigt lång och tråkig, men sen totalvände det och det vart en väldigt söt film.
Efteråt träffade vi Josse, Jonna, Ajax och Sara för en liten pratstund. Så söta allihopa :)
När vi slutligen kom hem igen vart det bad i jacuzzin och lite swartzwald-tårta (stavning?). Muuuums, säger jag bara!

Jag älskar Dig Oliver Leijon! Det finns inga ord för hur mycket.

Söndag:
Vaknar och sätter igång ett av gårdagens köp (Olivers), "Djävulen bär Prada". Sen vart det frukost och tårta (som det för övrigt var nått lustigt hårstrå i, fyfan vad äckligt!!). Sen klipper vi klorna och lite sånt på Frasse för att sen bege oss hem till Hjortsberga för att presentera Iza och Pondus för Frasse. Pappa står vid skolan med Pondus och det tar inte lång tid för de att bli polers, så skönt. Iza var det heller inga problem med, hon visade tänderna en gång och det var allt som behövdes. Väl inne i huset så biter Frasse av en internet-sladd, så som ni kan färstå vart inte Frasse nån stor hit för Jack, den datanörden. Haha!
Annamia var på klassfest (det var 10 år sen hon gick ut högstadiet) så hon var lagom bakfull idag. Riktigt farlig om jag får säga min mening. 25 år och fjortis, illa! haha!
Nyss så käkade vi räkmacka för att fira mitt mvg (minus, men ändå) som jag fick i fredags.

Nu ska jag ner och byta lakan i min säng, kanske städa toastolen efter am ;P


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0