Drömfabriken

Ja, jag är ju sedan länge hemkommen från Drömfabriken nu. Orkar inte skriva upp allt som hände, men jag hade iaf kul! Jag hade iaf ett jättetrevligt sällskap ;)

Idag så har det varit brännbollsturnering i skolan, vi var 11 st från MP06. Och då är vi typ 40 överhuvudtaget.. Dåligt!
Men de 11 som kom var iaf duktiga ;) Eftersom vi var så få fick vi slås ihop med fordon.
Sen när vi hade spelat vå sista match ( vi kom 4:a ) så stack vi ner till stan och köte glass, mums! Efter det stack jag och Theresé till emmaus second hand. Hittade inget, men man var ju tvungen att passa på när Alicia inte var med ;P

Väl i bussen tror jag att jag dog. Ingen air condition och så var man tvungen att sitta i solen. Jag dog som sagt.
Vid 16 gick jag, olivia, ella och pondus ut och gick. Lite extra träning idag ;)

Nu Måste jag käka!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0