Long time, no see.

eller vad det kallas. Vad jag menar är iaf att jag har inte bloggat på jättelänge nu. Det har nog hänt en massa jag inte kommer ihåg..

Men igår iaf, så var det nog allt min lyckodag! Först kom jag till skolan och det bestämdes att vi, rbl-klassen, ska till drömfabriken i sthlm på torsdagmorgon (klockan 5!!!). Då var jag glad för det, men sen blev jag ännu gladare när Alicia sa att hon skulle följa med, vilket jag inte trodde för att hon redan hade bestämt att hon inte kunde.
Men när Filip kallade henne SvikarN så ändrade hon sig nog.. :D

och så hittade jag min borttappade ring igår! Som jag har saknat den, jag är ju sån så jag måste ha ringar, annars känner jag mig naken. Och det är precis vad jag har gjort utan just den ringen.

Sen fick jag äntligen klart min psykologi-uppsats :) Efter det stack jag till min älskade Oliver och sov över där. Eftersom jag inte ska vara hemma hela helgen.

inatt ska jag sova hos Alicias farmor (alicia ska ju ockås vara där klart..) eftersom vi ska vara i skolan klockan 5 imorse :/

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0