Träningsvärk

Jag har träningsvärk. Ett tecken på att jag är i alldeles för dålig form, dags att sätta gång att träna igen Moa!!
Efter lite spring upp- och ner i trappan, framåt- och tillbaka och hoppelihopp på scen och lite promenad borde man ju för fasiken inte få träningsvärk?! KLENT!
- Var är motionsmaskinen?

Sorligt nog så kom inte Simon till slutaudition i Stockholm. De missar nått. Verkligen.

Nu ska jag gå ner och lägga mig och ladda upp för morgondagens konserter. Mina sista på Musikskolan.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du, det var helt grymt ikväll! :) Har Musik Ska Byggas filmad, den kan man sitta och titta på när som när man deppar, haha, vi fixar ju den galant nu! :)

och hörru, vad menar du med mina sista konserter på musikskolan?? nästa år då? Nu blir jag seriöst orolig!

2008-04-10 @ 21:51:42
URL: http://diesofia.blogg.se
Postat av: ung mamma

VAAA??! Hur fan kunde han INTE gå vidare?? WHat theeee.... screw them.

2008-04-13 @ 20:26:27
URL: http://emelieelisabet.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0