Irländsk röd setter-valp? JATACK!

Jag blir galen!!

Har i månader sagt att jag vill ha en irländsk röd setter. Igår kollade jag runt på Internet på hundar och drömde omkring en massa. Och så idag, när jag tittade i gårdagens tidning, finns det en annons om setter-valpar som är leveransklara nästa vecka! Snacka om att man blir sugen!

Givetvis gick jag ju in på hemsidan; http://fairhaven.applegrove.net/ och där fanns ju bilder på de små liven. Vill ha! Vill ha!
Seriöst. Helt seriöst. 

Oliver sa att han hjälper mig. Speciellt om det var nån jakt i den, varför inte? De som känner mig vet hur mycket jag älskar hundar, och jag kan redan en del om hundar. Och jag är villig att lära mig mer. En helt egen hund. Uuusch, jag blir helt till mig här. Varken mamma eller pappa kommer tillåta mig att köpa en ny hund "Iza måste få ha det lugnt nu det sista", "Hon orkar inte med en liten valp". Det blir väl bara en dröm :(

Irländsk röd setter. Hedda. Från Fairhaven Kennel :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Fy så gulligt!!

2008-08-06 @ 18:30:24
URL: http://emange.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0