It sucks

Jag saknar att ha nått att göra på dagarna, speciellt nu när Oliver jobbar dagarna till ända. Och när det är sånt här kasst väder. Det finns ju ingenting att göra. Idag har jag tom tagit hit Frasse för att få Nått att ta hand om. Det blir snabbt tråkigt att sitta och titta på TV eller film hela dagarna.
Vi prövade att ställa Frasse i hundgården idag. På en och halv timme var Frasse tyst kanske.. tio minuter. Vi tog in honom, för vi orkade inte stå och skrika på honom längre.
Eftersom Pondus är en skvallerapa så skäller han när Frasse gör nått dumt. Det vill säga hela tiden. Så det spelar ingen roll vad vi gör, så har vi en skällande hund. Fast Pondus skall hörs inte över hela samhället..
 
På fredag åker familjen till Öland. Jag tror jag ska vara hemma. Men jag vet inte vad jag ska göra. Om jag ska vara hemma eller följa med till Öland. Men det lär väl inte spela någon roll. För nån egentligen.


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0