PS. Sugmärke är det fulaste jag vet!

Jag har ett sugmärke på kinden! Jävla Oliver. Och jag som börjar ett nytt ämne imorrn, med massa nya människor (ivä = dans = massa utseendefixerade tjejer som ser ner på alla som är tjockare än de själva = mig)! Vad fan kommer inte de tro om mig om jag kommer dit med ett sugmärke på kinden?!
Det var tur för honom att jag inte såg mig själv i spegeln innan han stack.

Förresten. En annan sak som upprör mig nått så förbannat. Såg en film i lördagskväll. PS hette den, en svensk film. Så usel så det fanns inte. Ingen historia, för mörka bilder så att man inte dåg nått, för lågt ljud så att man inte hörde nått. Lars Thiers, eller nått liknande hette filmmakaren. Och enligt pappa ska det varit hans mål - att göra film, utan någon som helst handling, ljus eller ljud, så ingen fattar nått.
Filmen var väl 2 timmar lång, och ingenting hände. Förens de sista tio minuterna. Då den tog slut och allt var beckmörkt. Han måste ha filmat mitt i natten utan några som helst lampor. Idiot!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0