Jul, jul, jul! Mera Jul!

Julkonserten var jättejättebra! Mycket bättre än när jag var med. Hampus och de två "nya" tjejerna var grymma! (Mikaela och Matilda?)
Så får ni möjlighet titta på dem. Tyvärr vet jag inte om det är försent för iår...

Julbakade idag. Jättemysigt! Julmusik, julmust.. Så himla mysigt! Och gott blev det ju också. Vi gjorde mozartkulor, tryffel, chokladpraliner, knäck, brända mandlar och "fudge", haha! Jag var helt slut efteråt.
Jag var skiträdd för att göra brända mandlar, jag trodde det skulle vara jättesvårt, men det var ju nästan tvärtom. Skönt! Ska lätt göra en sats till, fick ju bara en tredjedel idag.

Glömde förresten att berätta att jag fick mitt rum iordninggjort i söndags. Mamma, pappa och Oliver hjälpte mig! Vi mublerade om och rensade lite. Det blev jättebra! Trivs väldigt bra nu.
Jag sorterade bort mina kläder i en "spara-hög", "kasta-hög" och "lämna bort-hög". De två sistnämda högarna blev tillsammans två svarta säckar. "Lämna bort-högen" vet jag inte riktigt vart jag ska ta vägen med. Vet ni någon second hand-butik som tar emot kläder för pengar? Eller ger man bara bort gratis? Det hade ju varit lättförtjänta pengar annars ;)

Iza käkade förresten upp min chokladkalender igår! :'(

Kommentarer
Postat av: Sofia

Javisst är Michaela och Matilda sjukt bra! Himla härliga tjejer dessutom :) Och Hampus är också bra. Jag var nervös för "generationsskiftet" men det verkar som om de kommer klara sig utan oss Moa, haha, hur det nu ska gå! Vi har ju varit med från början!

2008-12-04 @ 19:43:08
URL: http://diesofia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad duktig du är sötnos som rensar ordentligt, borde jag med göra men pallar aldrig! (:



Haha vad taskigt av Iza att äta din kalender :P



Jag har inte hittat Lindra elr vad den hette, vi får ta oss en runda dit ihop?



Pusen

2008-12-05 @ 22:24:06
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0