Julgodisverkstad

Idag ska jag på konsert! Som jag brukar vara med i, så det kommer kännas lite lustigt att vara i publiken. Jag åker med Jojjo. Och kanske Gezim!
Musikskolans Julshow Thalia kl. 19 - De brukar vara jättebra, så kom och titta! ;)

Åkte skridskor på gympan idag. Som vanligt var det typ bara 5-6 stycken som åkte, resten "hade inga skridskor". Men snälla lilla jag lånade ut mina. Till två stycken! Jag är så generös så. Viktoria hade de längre än vad jag själv hade! hehe
Skolan har faktiskt varit jätterolig idag. Trevligt sällskap!

Imorrn är det julgodisverkstad. Ska bli jättemysigt! Simone och Jojjo kommer hit och vi ska baka allt möjligt. Jag ska tex försöka mig på brända mandlar! Får väl se hur det blir med det.. Mysigt ska det bli iaf! <3



Till Siwan; Tack, detsamma! Det var jättekul att ni kom :) Tyvärr har inte Am blogg.
Jag fick ju minsann min advenstkalender! Mamma betalade godiset, men jag fick göra iordning den själv! Nån måtta fick det visst ändå va! haha

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0