Alla Hjärtans Dag

Vaknade som vanligt utav att radion gick igång imorse, efter nyheterna så var det en man som friade till sin kvinna.
Hon svarade ju såklart ja, med världens lycka i rösten. Vilket bra sätt att vakna på en dag som denna! :)
Jag satte på min röda tröja, dagen till ära, och gick upp och käkade frukost. Då står det en lapp från mamma på köksbordet; "Jack & Moa, Jag älskar Er!" och så geléhjärtan bredvid. Även det gjorde ju dagen ännu mer fantastisk, redan innan klockan 8! På bussen träffar jag Ella och Olivia, som jag har saknat er!!
Jag kommer till skolan och där välkomnas man med glada miner från världens bästa Alicia och Theresé. På rasten fick jag chokladhjärtan och en personlig teckning utav Theresé! Fantastiska unge! <3
Vi skulle ju inte köpa nått till varandra.. så jag köpte en kaka som tack. Alicia vill inte ha nått. Men jag fick av henne, snacka om att jag har dåligt samvete. Förgrymmade onge! <3
Sen stack jag till sången. Det gick ovanligt bra! :) 

Väl hemma hos älskling så stack vi till hans älskade åtel, det var roligt. Att köra.
Som vanligt här i Mo så blir det findukning med massa hjärtan och ballonger och massa massa god mat här på Alla Hjärtans Dag, även presenter. Jag fick en tvål, body lotion, ett fotografi på min älskade Oliver (utan blåtiror och bruten näsa!), geléhjärtan och så det bästa.. Trollkarlen från Oz!
Jag har alltid velat se den, men har tyvärr inte fått tillfälle. Så nu längtar jag jättemycket tills jag får sätta mig ner och kolla på den! Lär ju få göra det själv, Oliver är ju inte så förtjust i musikaler. Snällt sagt.

Jag tror Oliver blev glad för sitt närmare kg med godis och geléhjärtan han fick av mig. Och Johnny Cash-skivan.
Nu ligger han iaf bredvid mig och typ sover.. Så söt han är min älskling! Finns ingen som han.
Finns ingen jag älskar så mycket, som betyder så mycket för mig som han gör.

Nu är det nog dags att sova. Tack alla som förgyllt min dag!
Och så får vi inte glömma att Josse fyller år idag! Grattis Grattis Grattis!!
Hoppas du har haft en minst lika bra dag som jag har haft! Det är du värd! :*



Förresten, så fick jag också en lapp. Som det stod förljande;
M usikbgåvad
O livervän
A skungenvacker
så det så!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Så det blev ingen dans då :O Jaha, då får vi ta och fixa en till hans födelsedag istället ;)

2008-02-15 @ 11:27:01

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0