Godnatt

Nu har Oliver precis stuckit, så jag sitter lite och kollar på "Godmorgon Växjö" på Öppna kanalens webb-TV.
Det programmet spelas ju faktiskt in på min skola :)

Jag borde egentligen gå ner och nana nu, men jag är för pigg.
Under tiden jag sitter här så tänker jag att fan vad gött att det är fredag imorrn.. och lika snabbt
kommer jag på att det ju är torsdag imorrn. Usch.
Men i helgen iaf är det melodifestival! Yaaaay!
Jag älskar melodifestivalen och har stora förväntningar. Detta året har jag lite mer
kunskap om TV-produktion också, ska bli kul att kolla lite på det tekniska också,
eller vad man säger.. I helgen ska det vara massvis med hundar här hemma. Utöver
våra två egna kommer det två eller tre wachtlar (stavning?). Dom är ju så sööööta! :)

längtar sååå mycket till helgen nu!

Godnatt, gott folk! :*


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0