Gotland, melodifestival.

M&O Gotland 07Längtar ihjäl mig till sommaren!
eller mest tills då man kan börja använda vårskorna egentligen..  Faktiskt.
Bilden är ifrån sommaren 2007 då jag, Oliver och min familj var i visby. Underbart!
Jag och Oliver hyrde en tandemcykel och cyklade runt i hela visby, alla backar upp och alla backar ner. Shopping hela dagarna långa! Jag har aldrig köpt så mycket på en vecka som jag gjorde där.

Iår ska vi dit igen, vecka 27!

Melodifestivalen igår då.
Skönt som fan med en sån vändning. Förra veckan var det ju två jävligt dåliga låtar som kom vidare (det var ingen låt som var så bra från förra deltävlingen). Och denna deltävlingen, från Västerås, så var det verkligen de två bästa som kom vidare till final. Och då var det ändå mer än två bra bidrag som var bra. Skönt också att Carola inte kom längre än till andra chansen, hon kunde åkt ut tyckte jag. Det skulle hon behöva, hon tror ju hon äger hela melodifestivalen. 

Tvillingarna i rött ska vinna! 

Ikväll så ska det vara jättemycket folk här hemma. Jack, min lillebror, har lan och 3 folk är här. Senare kommer det typ 3 killar till. Och jag förmodligen ha hit tjejerna, om de kan vill säga.
Hoppas hoppas!

Kommentarer
Postat av: Emma

Yee det var bra med dem som gick vidare, jag tycker dock att kebablåten borde gått till andra chansen, :P.

2008-02-17 @ 13:10:03
URL: http://emange.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0