Inställd samhäll

Efter skolan igår så stack jag och sjöng och så stack jag hem till Oliver. Hos Oliver snickrade vi ihop nån jävla låda han ska ha i hans nya rum.. förbannat tråkig. För det tog sån jädra tid.
Man hann ju inte umgås nånting, jag satt bara och tittade på när Oliver byggde den där lådan.
Iaf så sov jag över hos honom, myyys! Det var skönt att vara nära honom igen, det var ju hela 4 dagar sen.
Det är en långlång tid!
Imorse så tvingade jag upp Oliver vid 6 för att jag inte skulle behöva gå själv till bussen, han skulle lika gärna kunna sova en timme till. Så stack vi till bussen och när jag kommer till skolan så får man veta att samhällen (första lektionen) är inställd. Kul, jag kunde ju också sovit en timme till och så hade jag inte behövt tvinga Oliver upp.

Skit med.

Skönt med helg snart iaf. Fast jag får inte mycket tid över denna helg..


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0