Mys

Efter skolan så stack jag och Alicia till Alvesta för att träffa Emelie och Alva.
Alva är sååå mysig. Och gosig. Och Söt. Man vill ju bara ha!
Ska bli jättekul att följa dom under ett tag! :)
Emelie skulle ju hjälpa mig med bloggen, att designa den, men det fick hon inte för Alva..
So that's why den ser ut som det gör. Men men.. Det löser sig.

Nu sitter jag och Alicia och bara är, vi är lite småtrötta. Så vi kollade på Alicia's mobil,
så ser jag en film där "Man är aldrig så nära döden som när man nyser" nämns.
Lite.. ehm..

Kanske ska vi slinga mitt hår jag och Alicia, men jag tror inte vi pallar det.

Kommentarer
Postat av: Ung mamma

Alltså din blogg funkar inte på min dator heller. Du vet sådär att den inte har nån bakgrund och allt bara är fel? Som på mammas dator. Vetifan varför den är så.

2008-02-12 @ 13:22:47
URL: http://emelieelisabet.blogg.se
Postat av: Alicia

Haha, ser inte ljust ut för din blogg just nu ;)..och du som pratade om att den skulle bli så fin.

Håller med dig om att det var mys i måndags. Älskar barn. Och nu sitter jag här och väntar på att mina två små gullungar ska komma hem.

Du vet väl att man aldrig är så nära döden som när man nyser! Det är sant! Jag tror iallfall på farmor min. Det hon säger måste ju vara sant.

Snart ska jag till dasen och porra till mig lite. Så jag sedan kan lära dig. Så du sedan kan visa Oliver. Kom på i detta nu att det borde fasen vara han som ska betala mina danslektioner! Det är ju han som får mest nytta av dom. Den tjuven.

Haha, aja, ha det guttans. Puss på dig.

2008-02-12 @ 14:27:15
Postat av: Therese

Din blogg ser förjävlig ut just nu Moa ;P
haha, på min data så är denbara helt vit. lycka till iaf :) Min är ju inteheller så snygg, så jag kanske inte ska säga något. ;O

2008-02-12 @ 14:59:21
URL: http://ThereseMarie.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0