Nytt försök

Aja, eftersom designen inte lyckades ändrade jag stilmall för att göra ett nytt försök senare..
Funkar det? Hoppas det iaf, för den såg väldigt tråkig ut där ett tag..

Idag när jag kom hem vid 14-tiden så var jag så jävla trött, och då har jag inte haft varken nån lång eller jobbig dag. Det var väl Alicia som tog all ork ur mig inatt ;)
Så la jag mig ner i sängen och började läsa min nya bok "Som jag vill vara" av Katarina von Bredow. Men jag hann knappt börja läsa innan jag fick koncentrera mig mer på att hålla ögonen öppna än på att läsa. Två timmar senare vaknar jag och mår så jävla illa och med en sån jäkla huvudvärk. Bara sådär lagom kul.
För att pigga upp mig lite så bakade jag en kladdkaka, eftersom Jack och Emil var ute med hundarna på en långpromenad. Som jag egentligen skulle göra, så jag bakade liksom som ett tack. Och för att jag var godissugen.
Oliver var ju på sjukan idag och "knäckte tillbaka" näsan. Den historian var inte nått rolig att höra, 15 nålar upp i näsan. 
Ett tips! Bryt inte näsbenet.

Nähe, nu blir det dammsugning och nene-dag för mig.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0