Uppstigning 03.00

Efter att ha packat färdigt allt till skidresan så gick jag och Oliver och la oss vid 21-tiden.
Vi skulle ju ändå upp 3.00. Den här jävla förkylningen gjorde så jag inte alls sov länge, jag låg mest och väntade på tiden. När klockan ringer stiger jag snabbt upp och käkar frukost för att sedan bege mig ut i bilen. Som resten av familjen. 4.00 körde vi hemifrån.
Jag har ju såklart svårt att sova i bilar, så jag somnade ju inte förens 6-tiden.. Det är extra svårt när jag man har världens jobbigaste (tillsammans världens jobbigaste) pojkar bredvid en som hela tiden frågar en massa "Vad skulle du göra om du vann så mycket pengar som man kan räkna?", "Vad skulle du göra om jag fes nu?" "Vad skulle du göra om jag förvandlades till en elefant?"... ganska jobbigt när man får stå ut med det 65 mil.
Vid 12-tiden var vi uppe i Stöten och får äntligen träffa Jonas. Jag och Oliver har fått äran att sova i den lägenheten.
Men han kanske ändrade sig nu när jag råkade klämma hans finger i bildörren...

Jag, Jack och Oliver har åkt ungefär 4 timmar skidor idag, så skönt! Kände nästan inte av någonting av förkylningen. Men nu är man ju lagom trött.
Gäller att lägga sig i tid idag så att man orkar med hela dagen imorrn :)


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0