We're back Home

Yes, we are! Back to fastlandet.
Gotland Gotland Gotland, jag älskar Gotland! Vill inte vara hemma, vill till Gotland. Själv.

Kommande vecka; Har jag ingen aning vad som kommer hända. Eller jo, en grej. Inte en så liten grej. Kommer göra mig och min familj ledsen. Gör oss ledsna redan. Herregud, vad ska jag göra?! Känner mig helt tom.

20.46
För att jag inte ska känna mig helt tom under hela veckan har jag fått en massa att göra. Alicia kommer hit och hjälper mig! Taaack, du anar inte vad det betyder.

Frasse är här, han står i sin nya hundgård. Och skäller och gnyr en massa! En vanlig sällskapshund hade fattat vid det här laget att det inte lönar sig att skrika så. Men med jakthundar, speciellt drevrar så måste man tydligen vara envis. Och det är mitt förnamn! Banne mig att jag ska klara det här!


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0