Dagen innan fredagen den 13e = turdag?

I måndags hade vi någon typ av klassdag. Eller nått. Vi gick tipsrunda och spelade brännboll. Och de som vann tipsrundan fick vi reda på idag, och det var jag, therese och alicia som vann! Såklart. På dagens lektion så fick vi ut gåtor som vi skulle lösa, självklart vann jag och alicia! Så vi vann allt man bara kunde vinna.
Speciellt jag, eftersom jag vann över Alicia på minigolfen. Det kallas tur.

Idag så var det djurens dag på Hjortsberga och Oliver skulle dit med Frasse, så jag åkte självklart dit! Det var en av de grejerna som var roligast på Hjortsberga, Djurens dag. Då fick man ta med sig alla möjliga slags djur för en timme eller två i skolan. Idag var det bara en massa hundar och en häst. Jag älskar hundar! Så det var kul ..

Sen stack Oliver och Frasse hem till mig och jag och Oliver lagade till lite lunch och spelade kort. Nu har Oliver stuckit hem för att städa lite. Men han kommer tillbaka senare för vi ska färga mitt hår idag. Det var fan på tiden. Har velat göra det sen januari, så ni kan ju tänke er vilken jävla utväxt jag har. Men det har aldrig varit nån som har velat/kunnat hjälpa mig. Det är sorligt.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0