Göttlaborg

Hade ett litet "utveckligssamtal" idag. Jag säger det inom situationstecken för att det samtalet handlade till 10% (max!) om mina betyg och om hur det går i skolan, och 90% om att hans mamma var piano- och cellolärare men nu har bytt jobb.
Jag var inte nöjd med betygen alls. Trodde ju att jag skulle få mvg i samhällskunskap, men fick bara vg. Trodde också att jag skulle få vg i engeska b men får bara g. Lite tråkigt. Har ingen aning om vad jag kommer få i svenska än, men jag hoppas på vg. I psykologin vill jag ju ha mvg men kommer troligen bara få vg. Tråkigt!
Usch, så kräsen jag låter :/
Men.. jag tycker verkligen att jag har kämpat och då vill jag ju såklart att det ska belönas.
Får mvg i textkommunikation om jag gör en artikel innan onsdag, men det kommer jag ju aldrig hinna. Kanske om jag får göra ett repotage om Göteborg kan jag hinna för att få mitt betyg. Det hinner jag med eftersom att jag åker med Theresé och Alicia till Götet imorrn! :)

där ska vi shoppa, färga hår och ta hål i öronen. Tufft! ;) <3


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0