Jag håller med mina kalsonger

För längelängesen, när allt var annorlunda och bra så köpte jag ett par sidenkalsonger. Det är ett par gråa sidenkalsonger med katten gustav på som det står "I hate mondays" på. Och jag är benägen att hålla med de där kalsongerna.

Nu har vi redovisning av våra idéer. Om jag gör denna redovisningen bra får jag nog mvg, men jag har inte gjort någon powerpoint-presentation eller något sånt, utan bara har en verbal redovisning blir det nog bara vg iaf.
Min idé är iaf att när alarmet på mobilen ringer på morgonen så ska det visas en liten väderprognos i telefonen. Om det kommer bli varmt, kallt, blåsigt, regning, molnigt osv. Så man vet vilka kläder man ska välja att ha på sig.
Det ska också stå vad man har för schema för dagen, skollunch och om man har några viktiga inlämningar osv. Alltså är min idé ett alarm med väderprognos och kalender.
10.00 Min redovisning blev konstig. Jag blir ju nervös och bajs.

När Am var hemma i helgen så fick jag en ring utav henne. Den ringen har hennes kompis designat. Jag har sen tidigare ett armband och halsband från samma designer/märke.
Det märket heter cooee, och jag bara älskar det! Charlotte Perrelli, Josefine Crawford och Kristin Kaspersen använder tydligen också smycken från det märket. Tänk att lilla jag bär på samma smyckesmärke som schlagerstjärnan ;)

10.26
Slutade nyss och fick precis veta att nästa lektion är inställd. Så det blir ett långt hål nu, fram till 12.45. Lagom kul.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0