Sommarlängtan

Jag hittade en fantastisk låt med Ted Gärdestad. "Sommarlängtan" heter den, jag försöker leta upp texten någonstans..
Lyssnar man själv och skriver ner blir det lätt fel. Har ni nån bra sida man kan leta upp sångtexter?

I helgen har jag bara ätit onyttigt och solat! Am har varit här och förgyllt min helg. Likaså Oliver. Jag har haft en så förbannat bra helg med familj, sol och mat. Tyvärr så tar denna helgen slut nu.
Jag har blivit betydligt mycket brunare, eller vitare också för den delen. Vi har haft tunnan full med vatten, så man har kunnat svalka sig när det blivit för varmt. Perfekt! Jag älskar vårt hus på sommaren! Jag älskar Hjortsberga.
Precis lagom för mig.

Imorrn ska jag klippa mig och jag har ingen aning om hur. Ska jag behålla längden eller klippa kort igen?

Oliver spelade match idag, och jag var där och tittade. Hela matchen - hör och häpna!
Mamma var med mig och kollade, så jag slapp vara själv. Konga tror jag de spelade mot, det hette nått sånt iaf, ligger någonstans utanför Tingsryd. Typ. Iaf vann Hjortsberga med 5-2. Duktigt duktigt!
Tyvärr kan jag inte säga om det var bra spelat eller inte, för sånt ser inte jag. För jag vet absolut ingenting om fotboll. Inte nått alls. Jag vet bara när det är mål.

Jag saknar Am.


Kommentarer
Postat av: Sofia

När jag vill ha reda på en låttext kör jag alltid Google. Sök på namnet på låten, artistens namn och skriv in "lyrics" också så lovar jag att du hittar! :)

2008-06-02 @ 16:05:42
URL: http://diesofia.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0