Första lovdag

Vaknade med världens bästa älskling och tänkte att, vad jag har längtat efter att vakna med honom. Helt underbart!

Vi käkade frukost och kollade på "Råttatoiulle" (ursäkta om det är felstavat!) som jag faktiskt inte trodde Oliver skulle gilla, men det gjorde han!
Sen hjälptes vi åt att packa eftersom jag ska till Annamia ikväll och sen ska vi vidare till Göteborg för att fira mammas födelsedan med att kolla på isdans :)

Hos Annamia ska jag prova kläder som hon inte vill ha längre, det är allt bra att ha en äldre syster! haha.
Sen vet jag inte om vi ska hem till hj igen eller om jag ska sova över där (min syster har beslutsångest). Men jag tror mamma vill det ... eftersom hon fyller år imorrn.

Jag har ju haft en opera-låt som läxa ett tag nu. Och idag berättade Lillian (min sångpedagog) att hon visst haft en baktanke med denna låten. Hon hade nämligen tänkt att jag skulle sjunga den i tingssalen den 24 maj.
Så, ni får önska mig lycka till! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till!!
Jag vill komma och höra :)

2008-03-20 @ 21:11:33
URL: http://diesofia.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0