Helgen är över

Usch, så deprimerande!
Förra veckan kände jag precis likadant.. Skola imorrn.
Alla tjatar om "det är ju inte många veckor kvar så är det lov igen", nej visst det är sant. Men det är så jädra jobbigt att varje morgon känna att "nej, idag skolkar jag, jag orkar inte jag orkar inte jag orkar inte!" och ändå stiga upp och genomföra de där skoldagarna. Och det är inte uppgifterna som är jobbiga. För guds skull, jag går ju media.

Men, det finns inte mycket att göra någonstans så det är väl bara att stiga upp ..

Idag så var jag och Leijon's på shoppingtur. Vi skulle ju köpa grejer till Olivers nya rum. Där han ska leva med sin nya hund, en drever (eller springande falukorv som jag kallar det), som kommer till påsk. Vi åkte till EM och till Mio. Vi hittade massa fina grejer som passar till rummet där uppe. Det var knappt att vi fick plats i bilen hem sen. Rummet blir verkligen jättefint där ute. Precis så som Oliver vill ha det. Klassiskt och elegant. Färgerna ändrades lite, från rött till brunt, men det vart fint ändå. Jag längtar tills allt blir klart där uppe så man kan vistas och sova där! Jättemys.

Övningskörde förresten idag igen. Det gick jättebra, fasiken vad jag känner mig duktig! ;)

Imorrn ska jag och Alicia skämma ut oss på John Bauer och filma Emelie där.
Ska bli spännande och se hur folk kommer reagera och på hur vi kommer reagera..

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0