Ingelstad

Hemkommen från Alicia nu. Som vanligt hade vi det så mysigt och så bra som man bara kan ha det! :)
Vi var ute med hästarna, kollade på "Dirty Dancing" som Alicia inte hade sett, jag vet, helt sjukt! Men nu har hon det och det verkar som hon tycker om den mer och mer. Men, vem gör inte?!
Och så kollade vi på "Vänner", som jag inte sett tidigare, men de var ju också bra! Enligt Theresé och Alicia ska jag vara Monica.. ja, den "rediga".

Melodifestival-freak, som jag är, så kollade vi ju även på Andra chansen. Det bästa var ju att Carola åkte ut! haha! Jag och Theresé verkligen flög upp från våra stolar och skrek och jublade! haha, den alldeles för självsäkra tanten kan gott förlora nån gång!

Som vanligt käkade vi massa gott och tjockade oss. Det är vi värda!

När jag kom hem så övningskörde vi lite, gick sådär, bättre än sist iaf, då när pappa tvingade ut mig på vägen. Det gjorde han inte denna gången. Det var tur för honom!
Nu har jag precis gjort färdigt engelskan och väntar på att Oliver ska komma. Vi ska ju bada i våran vedeldade tunna ikväll. Det ska bli jättemysigt, jag har längtat efter att bada. Det var så länge sen.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Dirty Dancing är en otrolig film :)
massa känslor i den.

Men om jag ska erkänna såg jag den första gången för några veckor sen... så du ska inte hacka på din kära vän för mycket ;)

2008-03-09 @ 19:38:38
URL: http://diesofia.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0