Jag skiter i rubrik idag.

Övningskörde idag, jääääj, det gick skitbra! :)
Längtar tills vi ska köra igen, vilket förmodligen blir imorrn efter att jag kommit hem från Oliver.
Man måste ju sätta igång att övningsköra så man kan skaffa körkortet innan Jonas. Och Oliver. Och helst Samuel också.. Det är faktiskt det enda som driver mig till att börja övningsköra.

Igår var Annamia hemma i hj en stund, det var trevligt. Det hände alldeles för sällan att hon kommer hit.
Igår så kollade jag även på "så ska det låta" som har varit väldigt efterlängtat! Iaf i vårat hem. Och så var ju Danny med så det var ju klart jag kollade också .. ;)

Jag är såsåsåsåså jättetrött på skolan just nu. Pallar verkligen inte med mer.
Varje dag vaknar jag och tänker "nä, jag skolkar idag..." och jag har aldrig varit den som skolkat.

Men nu hör jag att nån går ner i trappan, så det är väl dags att jag börjar städa innan de tjatar ihjäl sig. Jag ska ju städa innan jag åker till Alvesta och käkar pizza och spela in till dokumentären..

Kommentarer
Postat av: emma

Att skaffa körkort före Samuel vore så sjukt kul! XD

2008-03-11 @ 14:46:32
URL: http://emange.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0