Jesus Christ Superstar och påsklov

Vaknade idag med Oliver bredvid och fick frukost på sängen av mamma och pappa :)
Kan knappast bli bättre! Trodde jag.. tills mamma sa att annamia ringde och frågade om vi kunde gå på "Jesus Christ Superstar" och att de hade bestämt att vi ska det! Och för er som inte vet.. Ola Salo spelar huvudrollen :D
Och för er som fortfarande inte fattar, Jag älskar Ola Salo! Jag har ingen aning om när vi ska dit eller nått, men det spelar ingen roll än!

7 månader och 2 dagar tills jag ska till Teneriffa med Leijon's och Marten's! Längtar!

Detta lovet kommer bli störtskönt. Jag har inget planerat, jag kan bara vakna på morgonen och tänka att idag har jag ingenting att göra. Så jävla skönt.
Det värsta med loven är att man ställer om dygnet helt, men det har jag inte gjort än. Jag har gått och lagt mig före klockan tolv alla dagar än så länge. Tror jag. Och så har jag inte sovit bort hela dagen heller. Perfekt.
Men jag kan ju inte påstå att jag gör nått vettigt. Klockan är liksom 16 snart och jag har fortfarande inte klätt mig eller gjort mig iordning. Det är ganska äckligt egentligen :-P
Men nu ska jag gå och njuta av mitt lov (eller snarare göra något vettigt) med att städa ;-/ Senare hoppas jag på att färga mitt hår. Men får se. Har ju som sagt inga planer.

Kommentarer
Postat av: Wikström

Jag hörde på nyhetsmorgon idag att Ola Salo skulle spela i Jesus Christ Superstar. Jaa, vad ska man säga. Med det skägget kommer han göra det alldeles utmärkt! Han ska tydligen översätta hela pjäsen till svenska med.. Jag följer iallafall i dina fotspår nu -jag har skaffat míg en blogg . Ses!

2008-03-25 @ 00:23:19
URL: http://ewikstrom.blogg.se
Postat av: Emma

JAg vill med! blir typ galen!! vill se! XD

2008-03-25 @ 20:38:54
URL: http://emange.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0