Melodifestival - final 2008

Jahopp, då är det melodifestivalen ikväll. Har inte riktigt hört alla låtarna än, ska försöka leta upp dom på internet och lyssna på dom så jag verkligen vet vilken jag ska heja på ikväll.  Men det lär ju bli Charlotte Perrelli's låt - Hero. För den är ju så grymt jäkla bra, snygg. Och jag tror att den kommer passa bäst ute i Eurovision sen.
Tyvärr så är hon ju inte så snygg, brösten i den klänningen ser ju inte kloka ut! haha.
Jag vet inte om ni la märke till det sist, men i början på låten faller ljuset så hon ser grå ut. Sen till refrängen blir det "normalt" ljus, och det var så jäkla snyggt! Jag hoppas inte de har tagit bort det ikväll.

Jag hoppas innerligt inte att Christer Sjögren, Amy Diamond eller BWO vinner ikväll.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0