Sommarjobb

Det är omöjligt att skaffa sommarjobb om man inte har föräldrar som inte jobbar på nån fabrik eller nått. Jag har ringt runt till alla möjliga ställen, sen januari, men har fortfarande inget.
Det suger!!

Frasse har äntligen blivit mer säker och gosigare! Nuförtiden vill han upp i sängen när man ligger i den och han kommer fram och hälsar, viftar på svansen och vill gosa! En jättestor färändring sen jag träffade honom sist och det är sååååå kul! :) Eftersom han fortfarande har valptänderna kvar så kliar det fortfarande i tänderna och han vill tugga på allt som går att tugga på, så jag köpte han ett tuggben igår, liksom mina föräldrar och Leijon's. Så nu har han mycket att tugga på istället för borsben, mattor och ljus!

I Väla köpte jag inte bara hundben utan även en blommig klänning/tunika (jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det.. ), handcreme till mina torra händer, lite mallar till naglarna (när man ska göra fransk manikyr) och underkläder till riktigt bra pris! Matchande BH och trosa för 69 kr, tillsammans! Jag är nöjd!

Ikväll ska vi käka ostfondue, och för er som känner mig vet ni att jag älskar det! Och till efterrätt blir det pannacotta med bärsås som jag precis har lagat till.

Kommentarer
Postat av: Johanna

pannacotta tar väl lång tid att göra? den ska ju bli kall? :P

2008-04-01 @ 17:24:38
URL: http://JohanssonJohanna.blogg.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0