hatar redovisning/lärare?

När klockan ringde imorse så var det första jag tänkte "Varför ringer klockan? Det är ju söndag, jag ska inte upp nu. Jag ska sova!". Men sen, vid några minuter över sex så kom jag ju på att det är måndag och det verkligen är dags att stiga upp. Sånt är tråkigt och förstör verkligen en hel dag.

Så nu sitter jag här på lektion och skulle redovisa. Men sen så är vi typ åtta stycken av tjugotvå eller nått som är på lektionen, så lärarna vill inte att jag ska redovisa. För det är "synd att inte alla får se". Men nehedu, det tycker inte jag! Det hade varit skitsoft att få redovisa nu, eftersom jag är klar och så slipper jag bli så jäkla nervös. Känner ju ingen här.

14.40
Efter ivät så var resterande lektioner inställda. Och det fick man veta en kvart innan den tidigaste bussen hem gick. Tackar tackar. Så jag fick ju, bokstavligt talat, springa till bussen vilket resulterade in att jag svettades som en gris på bussen. Bredvid sitter en gammal klasskompis, lagom pinsamt!
Iaf, kändes ju väldigt onödigt att stga upp, när det var så svårt, för att komma till skolan och inte ha nåra lektioner.
Jag har ju en snäll pappa och han hämtade mig så snällt ute vid vägen, så jag slapp kilometervis hem. Som tack för det gjorde jag en banan. och choklad smoothie till honom och mig. Eftersom jag inte käkade nån lunch i skolan stekte jag ägg. Nu sitter jag och lyssnar på Ukraina's bidrag till årets ESC "Shady Lady" om och om igen. Så jäkla bra!
 Och jag Ska plugga. Nån gång. Har ju faktiskt hela morgondagen på mig.

Nu skiter jag i designen. Den suger ju. Jag börjar om från början nu.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0