Måndagmorgon

Måndagmorgon efter ledighet, fyfaaan. Jobbigt att stiga upp kl 6 :(
För att sen gå på tråk-lektion. Men man måste ju.
Just nu är det jobbigt att stiga upp på morgonen över huvudtaget.


Idag fyller Simone hela 18 år - Grattis! :)


Det var jättekul hos Amanda i lördags :)
God mat, bra musik, dans, film, mys. Längtar tills nästa gång vi ses <3
Ni är bäst, tjejer!



Min måndag dårå. Först stiger jag upp hos min älskade, allt jag ville var att ligga kvar! Sen iaf så går jag på tråk-lektion där vi inte gör någonting. Och jag menar det - ingenting!
Sen var det samhäll och jag fick veta betyget på ena delen av provet - mvg :) Det var precis på gränsen, men ändå!
Nu får vi bara hoppas att jag klarade av b-delen, annars får jag inte mvg i betyg. Eller nått, jag hängde inte med..
Sen var det NP (speaking) med Theresé och Alicia, det gick jättebra ;)
Under hela dagen har jag bara längtat hem, så det var skönt att gå mot bussen. Bara det att den var försenad en halvtimme(!!!). Det läckte typ olja eller diesel eller nått.. Så jag missade ju såklart den andra bussen som går in i Hj. Så det var ju en 20 minuters promenad där. Jag gick så snabbt jag kunde, tänkte ju att man kan ju passa på att motionera. Så när jag var framme så var jag jju ättesvett (solen stekte på ganska bra också) och så såg man ju att pappa, såklart, var hemma. Så jag hade ju inte behövt gå ... men men.

Det blev mer motion senare eftersom jag gick till Oliver för att håämta mina grejer och cykeln. Som sällskap tog jag med mig Pondus som fick springa en stund med Frasse när vi var i Mo. Oliver skulle till träningen så jag följde honom, men Pondus på cykeln. Eftersom Pondus fick springa var han ju redan trött efter halva biten hem..

Nu sitter jag här mätt och gå i magen eftersom jag fick mat när jag kom hem. Härnäst ska jag plugga och duscha :)

Kommentarer
Postat av: Alicia

Nu sitter jag och smsar för fullt på hemsidorna. Det dumma är att jag har verkligen ingen att smsa. Så jag sitter och smsar en massa onödiga sms :P men men, det kan väl vara kul för det :P
Kram

2008-05-06 @ 16:55:33

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0