Utan mobil är jag död

Gjorde nyss samhällsprovet. Tyckte det kändes lätt, kanske lite kaxigt att säga men. VG blir det iaf. Hoppas jag, annars blir jag ledsen.
Två prov av tre är avklarade (på de två senaste veckorna). Nästa vecka är det svenska-prov. Efter provet är det Göteborg med Theresé och Alicis som gäller <3

Glömde ju såklart min mobil hemma idag, och jag vet inte hur jag ska klara mig. Jag har ju ingen klocka!
Och nu ska jag till Alvesta och sjunga, sen ta bussen hem. Hur ska jag veta hur lång tid jag har på mig att gå till bussen när jag inte har nån klocka?! Låter som en fjortis. Åh, nej. Det vet alla som känner mig att jag definitivt att jag inte är.

Simon fyller 18 år idag, Grattis! :)


16.47
Det var ingen sång idag, berättade Jojjo till mig på busshållsplatsen. Tur att jag fick veta det iaf. Så jag stack iaf hem och solade, så nu är jag brunare än innan ;) Göttans. Gött att komma hem till mobilen igen. Och skönare att få se att man har under dagen blivit populär (;

Jag kan inte slitas ifrån min älskade bok. Nu har jag läst halva, jag blir ledsen av bara tanken att det kommer ta slut snart :(
Har läst sen jag kom hem. Nu kommer snart Oliver och innan dess ska jag baka en rabarberpaj för att jag ska få slippa att grundmåla utemöblerna. Jag och pappa kom nämligen överrens om att om jag bakar en rabarberpaj så grundar Jack utemöblerna. Ingen dålig affär tycker jag!

Ikväll ska jag och Olivia ut och promenera! :)

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0