reklamfilm på 3 timmar

På dagens rörlig bild lektion skulle vi spela in en reklamfilm. Och innan jag kom till lektionen var jag säker på att jag aldrig skulle få ihop det med skådeseplare, btuik, skylt, annons osv tills dagens lektion. Eftersom vi bara hade de tre timmarna på oss var jag säker på det. Att spela in en 30 sekunders film tar lång tid. Och att få upp kamera och skaffa all rekvisita och så .. Så jag hade under gårdagen skickat ett mejl till min lärare för att beskriva hur det inte skulle funka och att jag hade panik! Men han svarade bara att det skulle lösa sig på ett eller annat sätt. Men det brukar han säga, även fast det inte löser sig, så jag tog väl inte åt mig så mycket.
När jag väl kom till lektionen så hade han fixat Allt! Skylt, butik att filma i, annons.. Allt! Det var bara att sticka ner och filma! Det var som om en stor sten lossnade från mina axlar, sånna lärare gillar man! 
Så nu är reklamfilmen helt färdigredigerad och allt. Den blev skitbra dessutom ;)

När jag kom hem, efter att handlat lite med mamma och kollat in den nya butiken BrandWorld som öppnade idag, så gick jag och la mig. Förbannat skönt! Men det resulterade i att jag blev väldigt slapp .. Blir nog en tidig kväll ikväll.

Pappa har värmt upp tunnan ikväll, så vi ska nog snart bada. Ska bli skönt! Och mysigt framförallt.

Har typ under den senaste timmen kollat på massa repotage om Charlotte Perrelli's vistelse nere i Belgrad. Jag längtar tills imorrn, då man får se hur det går! Och all media dan efter .. Gött mos!

Kollar just nu på designadinblogg.se på lite tips om hur man får sin blogg personlig. Och den är ju jätteenkel att följa. Det var den sidan jag satt med igår, och var tvungen att testa om det funkade. Och det gjorde det ju, så det blev ju ändringar. Har blivit en liten ändring här nu med ;)
Nu vet jag hur man gör för att få den snygg, men då måste jag komma på nått tema som passar mig. Fast bakgrundsbild eller bara nån färg? Det hade varit jävligt kul att ta foton i studion..


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0