Skriva av mig lite ..

För att följa upp det senaste inlägget så ska jag tala om för er att Simon kom ungefär 90 minuter senare än vad han sa, meeeen men. Vi kom iaf fram till vilka fyra låtar vi ska sjunga på tisdag och även lite vad vi ska säga. Jag har ju svårt för det dära, det har ju inte Simon. Den lyckosten. Det blir nog bra fastän jag inte är så bra.

Måndag morgon och det var jobbigare än på länge att stiga upp. Usch. Kom iaf till skolan och kollade min mejl där jag hade fått ett mejl om att jag har mvg (än så länge) i min ivä-kurs. Oj, tänkte jag eftersom jag inte lagt ner nån energi på den överhuvudtaget! Så det var ju skönt. Att man inte ens behöver anstränga sig. Det blev genast lättare att fortsätta skoldagen ;) Speciellt eftersom jag också fick veta att vi inte har någon engelska, så jag slutar vid 12.40.
Det enda jag behöver göra för att få mvg var att redovisa slutprojektet, och det ska vi göra nästa vecka. Så det löser sig nog! ;)

Efter skolan ska jag till Alvesta och repa inför våryran på lördag. Jag ska ju sjunga en opera och jag är så nervös så.. jag vet inte vad! Det är verkligen något nytt för mig. Och svårt som fan är det också. Så, jag hoppas alla ha överseende med det när det är dags att sjunga upp. Att det är första gången för mig och att det är så jädra svårt. Iiiiih!

Snart dag för Eurovision Song Contest! Först semin, som man måste se, eftersom Perelli ska kvala till final. HEJA!
På lördag får vi se om jag kan se finalen. Först är det ju våryran och sen är det nog lite födelsedagsfirande för Olivia :)

Nähe.. du ska jag tillbaka till lektionen. Men jag var tvungen att skriva av mig lite!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska du sjunga operan i tingssalen på den "klassiska konserten"? För där ska jag spela och då får jag höra den - yaay! :D:D

2008-05-19 @ 16:15:38
URL: http://diesofia.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0