Hare Krishna

Alicia fyllde arton igår - grattis grattis! :)

Och igår sjöng jag med. I tingssalen, bara för att testa att sjunga en viss låt med annan teknik osv. Jag var inte ett dugg nervös innan, hade t om glömt bort det. Men när jag stod och delade ut program så kommer första mamma, som jag visste skulle komma, sen helt plötsligt står min käre storebror med flickvän och ville ha program. Nästa i kön var min kusin och hans flickvän. Jag blev jätteglad! Och nervös! haha, men det gick ju bra sen iaf.
Sen följde de med hem en stund :) Det var mysigt!

Samuel, kusinen som kom och lyssnade, fick körkort igår! Och jag är så avis. Vill också ha! Nu! Jag har ju en massa del kvar att göra.. Men det kommer. Till sommar ska jag ha kökort. Grattis Samuel!


Det var en gubbe från Hare Krishna i skolan idag. Han var där och informerade lite om vad den sekten(/religionen?) handlar om. Det var jätteintressant! En del saker verkar intressanta och speciellt vackra, men inte speciellt sanningsenliga. Man trodde så stort på själen osv. Det var lite jobbigt när han började sjunga.. och aldrig ville sluta! Man kunde ju inte hålla sig för skratt, så pinsamt!

Ikväll är det bonde söker fru! (som egentligen borde heta bonde söker kärlek eftersom det både är homosexuella bönder och kvinnliga bönder som söker partner) och då ska jag vara hos världens bästaste Oliver! Ledig imorrn!

Kommentarer
Postat av: Samuel

Tack tack, kämpa på så har du körkort till sommarn...och långt innan dess! :)

2008-10-09 @ 22:34:05

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0