Jag som var så glad

Dagen i skolan han varit bra, jag har känt mig så duktig. Fick ju bra på naturkunskapsprovet och allt.. när jag kom hem mös jag lite med Jack framför TVn med chips osv. Jag tycker verkligen om lille Jack ibland (ganska jätteofta).

Men sen kommer jag hem till Oliver och funderade på vem som åkte ut Idol, jag fick höra att Robin åkte ut. Så jag var glad, för han var inget att ha, tyckte jag. Rasmus, Elias och Lars var ju asgrymma igår!
Men så får jag höra att Rasmus åkte ut.. förstörde min dag! Han var ju asgrym! :(



Kommentarer
Postat av: Johanna

moa han var ju inte bra :P han typ blundade när han sjöng :P

2008-10-01 @ 19:26:11
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0