Studentfest + Höstlov

Studentfesten igår var skitrolig! :) Vet inte om jag så vidare snygg.. men roligt hade jag! Tyvärr var det inte så mycket folk som jag hoppades på.

Idag när vi kom till skolan (vi hade sovmorgon) så hade lärarna tänt massa levande ljus och så satte de igång avslappningskivor.. och det var så mysigt! Att komma sleten till skolan och bara slappna av hela lektionen (nästan). Det är vad jag kallar gulliga lärare!

Har precis kommit hem nu. Åkte hem till Theresé efter skolan. Myspys. Jag har sååå ont i magen. Börjar bli lite nervös inför resan. Det är ju dags nu, nu har jag fått höstlov och det är bara imorrn och sen bär det av. Jag har börjat få känslan av att det inte kommer bli av. Eller att planet kraschar!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0