Vinterjacka och fredagsmys

Köpte en vinterjacka för 800 kr igår. Det är så skönt att inte behöva frysa på mornarna längre, och framförallt inte behöva oroa mig för att jag inte kommer ha nån jacka att åka i när vi är upp i Stöten, för nu har jag ju det!
Snygg är den också. Det är vit i grunden och så är det rosa och grå/svarta streck på den. Nu ska jag bara köpa ett par termo/regnbyxor (vad heter det? sånadär tunna?).

Igår så köpte mamma pizzabottnar som vi la på vad vi ville ha på. På den ena var det ost och skinka (för de fega/barnen) och på den andra var det salami, mozzarella och ost på. Den la vi på ruccola-blad på när den kommit ut ur ugnen, sen över ruccolan hällde vi på chiliolja och honung på - supergott!

Oliver somnade under Idol, men inte jag. Jag såg hela programmet och lite av Fredag hela veckan. Sen tänkte jag att jag skulle blunda, bara lite under reklamen, men jag somnade ju givetvis och missade omröstningen. Men jag har fått höra att Kalles Kaviar åkte ut (heter han Jesper?).
Det spelar faktiskt ingen roll vem som åker ut, för jag gillar inte så många iaf. Bara tre stycken - Anna, Loulou och Sepideh är riktigt grymma!

Ikväll blir det kräftskiva på Bolmsö!

Kommentarer
Postat av: alexandra

håller med! anna, loulou och sepideh! :D

2008-10-11 @ 13:34:14
Postat av: Johanna

loulou och sepideh är kassa ju ;P

2008-10-11 @ 16:59:55
URL: http://johanssonjohanna.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0