Världen går under om 45 minuter.

Sug på den du! Läs rubriken några gånger högt för dig själv och tänk efter lite.

Fyfan, så ångestframkallande! Jag tror inte att det kommer ske. Men Om. Tänk Om.
Allt som någonsin gjorts betyder ingenting längre och var helt onödigt. Även det där försöket till den andra BigBang. Jag menar, varför framkalla en sådan om man inte får vara med och se vad som händer efteråt? Haha! Så fult.
Men ändå får jag ångest. Så jag sätter mig och skriver ett helt meningslöst och patetiskt inlägg på min lilla blogg, som ingen läser! (till ni som gör det, pusspuss! ). Och så sätter jag igång, Mamma Mia-skivan som jag hittade i förrgår! Den, om nått, får mig på ett sjujäkla bra humör!

På tal om Mamma Mia, så ska jag och Emelie på den imorrn! För mig är det andra gången på bio. Mamma Mia är den första bio som jag ser flera gånger på bio. Om det inte blir ett lyckat försök i Schweiz, dvs. HAHA!

(Om världen går under snart, så är jag jävligt ledsen att Oliver är i Estland just nu - han ska ju vara med mig!)

Kommentarer
Postat av: Sofia

pussipuss på dig med! (;

2008-09-11 @ 14:59:53
URL: http://diesofia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi överlevde och bion var grymt bra :D

2008-09-12 @ 00:03:58
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0