Vi överlevde.

Ja, som ni säkert har märkt gick inte världen under. Så härligt! Kan en del tycka.

Torsdagen den 11 september måste varit den bästa kvällen på väldigt länge för mig.
1. Jag sjöng och spelade piano hos Lilian, och det gick skitbra! (Övning ger färdighet!)
2. Jag var på långpromenad och det var fantastiskt skönt. Kände mig jätteduktig!
3. Jag och Emelie gick på stan.
4. Såg Mamma Mia för andra gången, och den blir bara bättre!
5. Oliver ringde från Lettland och berättade att han skjutit en kronhjort. Sin första!
6. En kompis kunde glädjas åt min glädje åt Olivers glädje. 
Fantastiskt!



När jag kom hem från skolan igår, så gick jag och mamma och kollade lite på kläder och handlade mat. När vi kom hem bjöds det på, min favorit, ostfondue! Och lite därtill, desto mer till de andra!
Det blev en sen morgon för alla i huset idag. Vid halv tolv började huset vakna, men då hade jag ju redan varit vaken ett par timmar. I vanliga fall är jag den som sover längst.
Nu har alla gett sig iväg på alla möjliga äventyr. Mitt äventyr är väl framfrö TV:n ikväll, antar jag.

Oliver är ju i Lettland på jaktresa med sin far. Han fick det i för tidig födelsedagspresent, vilket måste vara den bästa i hans liv någonsin! De kom dit  itorsdags och redan på kvällen så hade Oliver skjutit sin första kronhjort. Som tydligen var en fin sådan.
Han ringde imorse och berättade att han skjutit en andra kronhjort, som var snäppet vassare.
Jag blir så stolt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men kära nån vad han ligger i lilla Oliver! Du får hälsa honom från mig (:

2008-09-15 @ 14:27:57
URL: http://emelieelisabet.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0