Spotify förgyller min söndag

Det är söndag och det har varit den tråkigaste dagen på länge... Men jag har upptäckt hur jäkla fantastiskt program Spotify är. När låtarna från den svenska versionen av Jesus Christ Superstar var med, så blev jag kär!
Ge mig?! Någon?

Jag vet inte säkert exakt hur många dagar det är kvar nu, men snart kan man ju iaf räkna på fingrar och tår!
Nästan allt är fixat till student och bal nu. Det fattas bara två, små, svarta rosor till balen och ev. en bolero eller ett par nya skor till utsparken. Det pirrar i magen nu!!

Mamma har köpt ett par converse till mig! Ett par helvita, de kom igår, och jag är helt kär! Det är nästan till att man längtar till att komma till skolan imorrn, bara för att ha på dom.

puss'hej


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0