Uppdatering: Sportlov

Jag hinner ju adlrig skriva mer än på loven.. fy, så tråkig jag är.

Har inte hänt mycket mer sen jag skrev sist. Eller kanske. Jag har räknat på projektarbetet, det kommer (vågar jag nästan lova) att gå runt. Jag har köpt handskar till balen och så ska jag titta på skor imorrn. Eventuellt en väska också. Då är det bar nått över axlarna kvar. Sen har jag bestämt mig för vad jag ska söka - Jönköping!

Mamma och Pappa ringer fortfarande på hunar och inget har blivit bestämt. Men jag hoppas det löser sig snart ;)

På lovet ska jag inte göra någonting. Ska till Viktoria på tjejkväll imorrn. På lördag ska jag förhoppningsvis träffa Oliver. Sen fick jag veta att det är filminspelning för musikvideon på lovet, kanske. Känner sådär mycket inför det där - jag förtjänar ett lov!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0