Jag har bestämt mig!

Jag hade så förbannat bra i Stöten och jag grät nästan när jag kom hem. Det var så sjukt tråkigt att komma tillbaka till verkligheten. Men veckan har varit ganska bra ändå...

När vi var i Stöten käkade jag så förbannat mycket onyttigt och jag känner verkligen hur dubbelhakorna, valkarna och magen växer på mig. Känner mig så äcklig(!!!!).. så jag har bestämt mig för att småbanta lite. Jag har som mål att väga 60 kg när jag tar studenten (eller mindre?). Mindre än så så kommer balklänningen se jättestor ut...

För att jag ska nå detta mål så ska jag sluta käka godis, chips, popcorn, pizza, hamburgare och annan onyttig mat och så även sluta dricka läsk. Försöka iaf. Och så ska jag ju givetvis börja träna mer. Jag har kommit överens med mamma och pappa att jag ska ta promenader innan skolan med hundarna (de är korta iofs, men det blir fler promenader än förr, innan frukost förbränner man mer också, har jag hört) och så ska jag börja använda familjens motionscykel några gånger i veckan (så ofta jag bara kan). Jag började redan idag med 45 minuter. Känner mig duktig!

För övrigt har vi slängt ut granen först idag. Vi kunde inte slänga den innan vi åkte till Stöten, det för granen för fin för. Och sen har det bara inte blivit att vi slängt ut den förens idag... men det var ett jädra jobb. Det slutade med att vi fick såga av alla grenar och lägga i kassar, sen fick vi såga ner stammen och bränna upp. Men det var lite mysigt det också.

Kommentarer
Postat av: Emma

Lycka till! :), tänk om man kunde va så duktig!

2009-01-24 @ 21:41:47
URL: http://emange.blogg.se/
Postat av: simone

slår vad om att du kommer klara det sååååååååå mycket bättre än mig (;

2009-01-24 @ 21:43:53
Postat av: Gabbe

Sv: Nej jag har inte fått ditt sms? har du fått mitt nya nummer då? 0708 nummret? Aha okej.. jodå jag kan. Det är lugnt :) Vill du att jag ska göra både hår cch smink? =) eller bara ett utav dom? (har säkert frågat innan, men mitt minne är som en guldfisks ungefär :P ) Haha :)

2009-01-25 @ 13:40:31
URL: http://bellanbejbi.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0