Ha!

Nu har jag jävlar börjat sätta igång med körkortet! Imorse, kl 8, så hade jag en dubbellektion! Och det gick skitbra. Tjejen jag körde med sa att jag bara behöver finliret och lite start i backe. Känns bra. Jag har ju 8 lektioner kvar, och ska köra redan på onsdag igen (kl 8, vafan ska jag bara boka tider så himla tidigt?!). Sen hade jag tänkt att ta en lektion varje vecka, innan eller efter en föreläsning (plus att köra med pappa såklart). Då kommer jag ju vara färdigkörd om 8 veckor, och då är det verkligen dags att börja plugga teori. Fan, jag ska ha körkort till sommarn. Annars är det skamligt. Fan.

Annars sitter jag och skriver på en mongo-uppsats som jag har skjutit upp tills idag, då deadline är. Och jag fattar inte riktigt uppgiften, men det får la gå bra. Jag skjuter fortfarande upp genom att sitta här... Men bara uppsatsen är inlämnad idag 23.59 så är det lungt sen.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0