Framme!

Ja, nu är man alltså framme i London! Resan hit gick bra, hade inte nått ont i öronen och kunde tom sova på flyget!

Lipsill som jag är så hade jag ju redan börjat gråta innan jag steg på tåget mot kastrup. Hatarhatarhatarhatar att säga hej då! Stunden jag fruktat mest var inne. Att säga hej då till Oliver, den bästa i hela världen. Inte bara min bästa vän och pojkvän utan också min själsfrände. I den stunden så var det svårt att se alla de positiva sakerna med att åka iväg såhär. Men hade skrivit en lapp enbart med positiva anledningar till att åka. Den tittar jag fortfarande på när jag längtar hem och undrar varför jag är här!
Människorna bredvid mig på tåget måste trott det var nått fel med mig, för jag hade solglasögonen på hela resan, och då var det inte ens så soligt!

Sen jag kom hit har jag inte hunnit med så mycket mer än att jobbat! Jobbar typ mellan 7 på morgonen till 19.30 på kvällen. Så man är ju lagom sliten, även fast man bara tar hand om ett barn. Igår kände jag mig jättenere och längtade mest bara hem till Oliver, Igor, familjen, Sverige.. Så jag bestämde träff med Veronika och Hanna! Det gjorde susen. Att inte vara ensam och prata med folk som är/har varit i samma sits som en själv är det bästa en sån kväll! Hanna träffade jag förresten för första gången och hon ska tydligen inte alls bo långt härifrån! "Hennes barn" går på samma skola som "min pojk"!

Idag så har vädret varit fint och jag har velat spendera så mycket tid som möjligt ute. Men P ville ju inte! Han är omöjlig att få ut ur huset. Men efter mycket om och men så fick jag med honom till en park i närheten, Golders Green. Och lite senare fick jag även ut honom i trädgården (som knappt kan kallas det, så liten som den är, det är mer som .. en plätt?). Ikväll har jag bara tagit det lugnt och planerat för helgen. Ser ut som att det blir en jävligt bra helg! Ska shoppa och gå på bio på lördag och på söndag blir det brighton och au pair träff! Har inget planerat för imorgon, men det löser väl sig alltid :)

Nu ligger jag och väntar på min älskade ska komma in på skype - sen ska jag sova för jag är dödstrött! Vad hade jag gjort utan skype förresten?! Jag hade iaf inte varit här.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh du! Från Golders green kan du ta 102 upp till Muswell hill! Parken borde väl ligga i Golders green antar jag ;)

2010-08-06 @ 12:58:06
URL: http://londonbyelin.se

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0