Hampstead m Alexandra

Har haft en supermysig dag med Alexandra. Det var roligt att lära känna Hampstead lite bättre :) Det finns minsann ganska mycket där ändå! Köpte en film som jag såg när jag var liten "Chitty Chitty Bang Bang" för typ 35 kr.. Ska se den nån gång i veckan nu tänkte jag!

Både jag och Alexandra var jättetrötta idag, så vi bestämde oss för att inte stressa eller ha några måsten idag. Bara ta dagen som den kommer och göra vad vi känner för just då! Så vi satt längelänge i ett mysigt café i Hampstead, för att få tillbaka lite styrka med också för att vänta på att det värsta regnet skulle försvinna. Sen strosade vi runt lite. Köpte film. Sen gick vi till West Hampstead, mina hemtrakter, och käkade på en liten men jättemysig tapas-resturang. Dit ska jag ta mina föräldrar! :) Det var mysig lokal, god mat för inte så dyra pengar!
Efter det så gick vi hem och kollade på en av Alexandras nyinköpta filmer "Chanel Coco" tror jag den hette. Väldigt välspelad och välgjord film! Till det käkade vi mitt svenska godis som jag har sparat på till sånahär tillfällen! Supermysigt.

Även fast det inte varit en speciellt krävande dag är man ändå supertrött. Så ska lägga mig i min stora, varma säng under mitt stora, fluffiga täcke och läsa lite tills jag somnar!

Det är sånahär dagar som gör att man stannar kvar trots all hemlängtan!

Oliver där hemma mår verkligen inte bra och det gör så himla ont i mig! </3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh det låter som att ni haft en supermysig dag i Hampstead! :D Det är bra när man kan fynda bra filmer!

2010-08-15 @ 10:25:24
URL: http://ameesliv.blogg.se/

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0