Westfield och Brighton

Min helg började dåligt och slutade superbra!

I fredags så träffade jag Veronika över en pizza. Vi satt och pratade längelänge, och det behövdes verkligen. Det var jätteskönt! :)

I lördags så var jag på Westfield med Ida. Westfield är för er som inte vet ett jäääättestort (ett av europas största?) köpcentrum. Det är gigantiskt verkligen! Vi gick vilse och hittade varken ut eller in! hahah! Jag köpte dock inte så mycket. Det enda jag köpte var tre tavlor över London och sevärdheterna i ett vitt/grått/svart/rött tema. De kommer bli perfekt på mitt rum hemma i Hj! <3

Senare på kvällen så mötte vi upp en ny tjej på westfield, Alexandra, för att gå på bio. Så vi såg Knight and Day med Cameron Diaz och Tom Cruise. En pangpang-film, men den var ändå rolig! Så absolut värd att se :) Biosalongen var hur stor som helst och även skärmen, och vi satt långt fram i salongen så vi fick liksom luta oss bakåt så mycket som möjligt bara för att se hela skärmen! Lite smått jobbigt? Japp!
När Alexandra visade var hon bor, så visade det sig att hon bara bor typ 5 min bort! Gångavstånt! Så himla härligt! Nu kan jag inte längre klaga på att jag inte har nån i närheten :) Vi skulle ta en titt på hampstead och west hampstead i veckan! Myyyyys!

Idag så var Veronika, Ida, jag, Sara, Katarina och Ellinor i Brighton. Vi träffades på London Bridge station tidigt imorse och satte oss på tåget. Då var det mulet och ganska kallt ute, men när vi kom till stranden i Brighton så kom solen fram och det blev varmt :) Så varmt att jag tom badade! Ha! Det trodde ni inte va?! haha :)
Vi gick lite utmed stranden, piren, staden och det hela var supermysigt! En del av oss var trötta när klockan började bli 17, så då tog vi tåget hem. Är fortfarande trött! Så ska nana nu, men bilder kommer upp sen!

Fick äntligen se lille Igor i camen idag. Fyfan, vad han har blivit stor bara på 5 dagar! Minskt de dubbla. Det skär i hjärtat på mig när jag inte kan vara med... </3


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0