Dag tio; Det här hade jag på mig idag

Kul att jag ska skriva detta inlägget en dag när jag verkligen ser ut som fan...
Eftersom jag ska städa idag så har jag på mig mjukisbyxor (med leggings under så jag håller värmen) och så har jag långarmat och tjocktröja! På fötterna har jag dubbla sockar. Om det är kallt? JA! Fast tro det eller ej, det är hela 17 grader i huset för tillfället (varmt för att vara här!)


 

Tittade precis på julkalendern och käkade frukost. Så himla mysigt! Årets julkalender tycker jag är riktigt bra - förstårs inte lika bra som mysteriet på greveholm, sunes jul eller pelle svanslös. Men ändå vääldigt bra!

Om två veckor är jag hemma i Hjortsberga! Då ska jag baka julgodis och städa för att sen på kvällen åka till Leijons och käka julbord som har blivit en tradition! Myyyyyyyys :) För två veckor (och en dag) kom Annamia och Sofie - fatta vad fort tiden går! Love it!

 


Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0