Snart dags!!

Nuså tror jag att packningen är färdig. Har inte vägt den dock. Lär ju överstiga 20 kg!!!! :S
Känns jättekonstigt alltihop! Att jag är där imorgon. Träffar min värdfamilj för första gången, får se hur jag kommer bo och allting. Hoppas på att träffa lite folk innan jag åker hem om 11 dagar igen. Så himla roligt!!
Är himla nervös för att hitta på flygplatsen och så imorrn... Tänk om jag inte kommer fram?!

Dum som jag är så har jag inte haft en tanke på att växla pengar. Förän idag. Kom på det en timme innan banken stängde idag. Så jag tog ju bilen och körde. Vår nya bil som vi haft i fyra månader och precis haft inne på service. Tror ni inte att den börjar skrika att det är något motorfel och knappt kommer framåt?! Helvetes jävlar.
Men jag hann in till banken och bilen är redan fixad, det nya filtret var inte ordentligt isatt.

Igårkväll käkade jag middag med Leijon-family som firade att jag ska åka, att jag tagit körkort och att de fått semester! Vi käkade på Lagerlunden och det var jättegott! Fast det tog lång tid att få maten och så var mitt kött, som skulle vara rött, nästan välstekt. Men skitsamma!

Ikväll kommer den närmaste familjen, förutom Jonas och ska fira att jag åker!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0