Grattis storebrooooor!

Idag fyller min käre storebror år, hela 26 år. Men han är bosatt i Sälen, och det är lite långt för att åka över en dag :P Så det blev gratulationer över telefon istället.

Idag har jag verkligen bara pluggat teori till körkortet. Omg, jag är trött. Hoppas jag får in allt i skallen bara..
Jag är inte den som tänker logiskt, eller så. Oliver har verkligen inte en pluggskalle, men han får rätt på det mesta ändå, för att han tänker logiskt. En annan tänker inte logiskt, utan pluggar mest bara in svaren. Och det är väl inte det bästa inför ett sånthär prov. I skolan funkade ju det....

Jag är sjukt sugen på att fixa mig till balen nu, efter alla fina balbilder. Men jag inte längtar så mycket till själva balen i sig, utan mest till att få fixa till mig och göra mig fin. Man kanske ska test-sminka sig även fast hon som ska sminka mig är i cypern, den jäveln.

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0