Vad är en bal på slottet?

Balen igår var faktiskt väldigt tråkig. Visst, man har det inte roligare än vad man gör sig, men det underlättar ju om det är någorlunda bra planerat. Alla var i Ryssby kl 15. Sen kändes det som att det var planerat att man skulle mingla hela kvällen (till kl 1, då bussen gick hem). Det är ju ingen som orkar stå i höga klackar/obekväma kläder hur länge som helst. Man tröttnar liksom. Det kändes som att man väntade på musiken hela kvällen. Och när musiken väl kom så var det punk. Jo, Punk! Vad tänker man då då? Punk på en bal?! Den första låten var Ebba Gröns 800 grader. Jag kanske är lite väl gammalmodig, men jag tycker faktiskt att det iaf kan vara några låtar som man kan dansa vals, foxtrot eller bugg till. Inte bara att hoppa omkring på stället liksom. Det matchar liksom inte kläderna, frisyrerna... Nä, jag och Oliver åkte hem redan vid 12. Det var vääääldigt skönt att ta av sig skorna och lägga sig.
Balen var förresten på slottet i teleborg och det var jättefint och vi hade sån jädra tur med vädret! Inget regn över huvudtaget! :)

Imorgon är det dags för student. Hoppas att vädret håller i sig och att allt går bra :) Nu ska jag gå och lägga mig och titta på vänner!

Kommentarer

Skriv nått roligt här:

Du heter?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0